İyi akşamlar hanımlar. Bebeğim 4 aylık oldu. Emziriyorum geçen ay hiç kilo almamış. Bezleri boş boş olmaya başladı. Bende emzirdikten sonra 30 Cc mama verdim. Hepsini içti birazda su verdim. Daha fazla mı vermeliyim. Ben günde iki sefer vereyim ikindi ve akşam. Miktarı arttırayım mı