Arkadaşlar ben bebeğimin ilk emmesini hiç unutamıyorum hastaneden sezeryan sonrası iki saat sonra bebeğimi getirdiler öyle acıkmıştı parmağı ağzında hemşire getirdiğinde al annesi bebeğin acıkmış bütün parmaklarını yiyecek dedi 😊aldım kucağıma memeyi verdim ağzına öyle emiyordu ki halen hatırlasam yüzümde tebessüm olur sizinde var mı hiç unutamadığınız ☺️