LiyaDerininannesi Az önce bir yerde okudum hemen denedim ve anında faydasını gördüm.. Normalde bebeğimize sağ göğsümüzü verince sağa doğru tutuyoruz değil mi,hangi göğsünde mastit varsa bebeğini tersine tutacaksın,sağda varsa bebeğinin başını sola cevirerek o memeyi emmesini sağlayın nasıl da süt fışkırıyor. Gerçekten öyle gögsüm resmen rahatladı inşallah sizde faydasını görürsünüz❤️🌸
Turkan LiyaDerininannesi bendede var meme ucunun alt kisminda 25 gundur gecmedi de emiyor da oglum ama korkuyorum cerrahi islem gerektirir diye
Reckless LiyaDerininannesi evet bu bendese işe yaramıştı. Ama çoğu inanmıyor niyeyse baika zahmetli yöntemler arıyor 😂
LiyaDerininannesi Sağ göğsünü emzirirken kafası sağ kolda yüzü sola donuk oluyor ya , tam tersi olacak yine sağ göğsünüzü emziriyor olacaksınız ama yüzü sağa dgru olacak kafasını da sol kolunuzla destekleyeceksiniz. Çarpraz emzirme gibi düşün
Ceronimo35 LiyaDerininannesi yani sagi emzirirken kafasi sag kolumuzda ayaklari sola dogru degil sol kola alip dag memeyi emzircez dimi dogru mu anladim? Sag meme sol kol
LiyaDerininannesi Az önce denedim yahu ters şekilde emzirceksin cocugu nasıl canım yanıyordu şişlik vardı anında geçti çok şaşırdım hemen paylaşmak istedim
LiyaDerininannesi Reckless vallaa canım herseyi denedim ama sadece bu yöntem işe yaradı agrım gectı çok şükür
Elifdeniz Hemen deniycem inşallah işe yarar çok ciddi ağrım var koltuk altımda acilde de bi şey yapmadılar ağrı kesici verip gönderdiler sabah meme kliniğine git diye kara kara düşünüyordum ben de şimdi gece napacam diye
ZeynepKara Bir sürü yöntem var bende mastit geçirdim eğer ateşiniz çıktıysa ve enfeksiyon kanınıza geçtiyse antibiyotiksiz geçmiyo malesef banada sağ dedi doktorum ben sağmak yerine sık sık emzirdim geçti çok şükür allah kimsenin başına vermesin
LiyaDerininannesi Ceronimo35 aynen oyle kafayı sol kol desteklicek. Biraz emdikten sonra rahatlıyo inşallah sizlerde de işe yarar ❤️
Ceronimo35 LiyaDerininannesi biraz zor oldu ama sanirim basardim :) cok sagulun birazdan tekrar yapacagim ❣️
FurkanZeynepKarada Bizde tek meme reddi vardı sağ emmiyordu sol koluma alıp sağ memeyi verdim iki gündür Allah’ıma şükürler olsun anlamıyor emiyor şükür. Zor oluyor ama onun icin dayanırım