Civcivim_mira 35 haftalık doğum yaptım, yenidoğan yoğun bakımda kaldı 1 ay kızım. İlk bir hafta tolere edemediği için beslenemedi. Sonrasında 30la başladılar sütümü vermeye taburcu olurken 90 cc alıyordu biberonla. Eve geldiğinde 3 saatte bir yenidogandaki gibi uyandırıp emziriyodum o düzenle. Sonra kendi düzenimizi oturttuk. 🥰