Tugce aslında düzlemek gerekiyor bebeğimin sırtı eğrilmiş gibiydi hatta doktora götürdüm hamaktan mıdır diye ama doktor bişeyi yok gayet normal dedi bilemiyorum içe çöküyor ben 4 aylıkken kullanmaya başladım belki daha erken olsa şekil bozukluğu olabilirdi