Gebelikte kanamanın her türlüsü iyi değildir ve doktor kontolü gerekir diye düşünüyorum. Ancak arkadaşım 5 aylık gebe kanaması olmuş doktor eve git dinlen demiş. Zaten darlıktan sebep sezeryan olacak demişler daha önce. Ben bu kanamayı normal görmedim. Tek bir doktorun dediğiyle eve gidip dinlenmeli mi. Yaşayan varmı. ?