9 gunluguz 7.gunden beri beni tam anlamıyla olmasa da emiyo çok şükür 20 dkka falan ikisini de uyuyup kaliyo yerine koyarken uyaniyo bekliyorum uyur diye ama uyumuyo yalaniyo daha sonra mama veriyorum 25 cc ama bugün 2 kere kustu neden öyle yaptı anlamadım ama sarı çıktı kusmugu annem normal diyo resmini attım onada fazlasını çıkartmış diyo varmı bu veya benzerini yaşayan