Merhabalar 11 günlük kızımda 7 değerinde sarılık çıktı gözleri sapsarıydı geçiyor yavaş yavaş ama yüzü sanki iyice sarardı bilmiyorum sık sık emziriyorum kakasını da yapıyor sürekli ama yaşayan anneler nasıl geçti bı süreç nasıl ilerliyor vücudundaki sarılık hemen geçiyor mu nasıl oluyor. Doktorumuz tekrar çağırmadı 1 ay kontrolü var o zamana kadar beklemeli miyim tekrar gitmeli miyim, yardımcı olur musunuz 😞