Bende 2 aya yaklaştım. Mastit de oldum. Sütü verme şekline dikkat ediyor musun? Eğer sütün dolup taşmıyorsa sürekli. Doğru emzirdiğinde stoklamana da gerek kalmayacak. Üstelik sürekli emdiği için sütünde de azalma olmayacak. Diyelim sağ göğüsten verdin sütünü yarım saat emdi, 1 saat uyudu. Tekrar verdiğinde yine sağ göğüsten göğsün boşaldığına emin olana kadar emzireceksin. Sıktığında artık süt çok azıcık bir damla geliyorsa o zaman bırakıp sola geçeceksin. Bu şekilde hem bebek yağlı ve son süt dediğimiz besleyici sütü alacak hem de diğer meme o 2-3 saatte istenilen doluluğa ulaşacak. Mastit çok zor, ben yaşadıktan sonra öğrendim ama gerçekten doğrusu buymuş. 2-3 günde atlattım. Bebeğimin de gelişimine güzel dedi doktor. Bizde 1 ayda 900 gr aldık. 2300 den 3200 e geldik.