Mirna Merhaba arkadaslar bebegim suan 3 haftalik ve gece uyandiginda cok aglar ve bir saati bulur sakinlesene kadar. Sizler naparsiniz bu durumda. ( benim ilk bebegim)
inci_34 Mirna ayyyy sorma biz 4.5 aylık olduk bir haftadır gece terörü yaşıyoruz sanki iğneli yatakta yatıyor gibi morarana kadar bağırıyor 😭😭 emzirimeye kalkınca daha çok bağırıyor ayakta seviyorum omzuma yatırıp burdayım diye elini tutuyorum sakinleşiyor