Kızlar bebeğim 1 ay 6 günlük , aralıksız 2 saat uyudugu çok nadir . Gündüz uyurken de sallamazsam asla durmuyor , sürekli huzursuz . Saatlerce ağlaması yok kolik bebekler gibi . Ama bi bebek deliksiz uyumaz mı 😢 hiç bir işimi halledemeyorum . Gece bazen uyuduğunda da bir saatte uyanıyor emiyor artık kafamı tutamıyorum halim kalmadı . Benim gibi olanlar var mı ? 40 ındsn sonra geçer mi , geçer diyen de var 3 ay sürer diyende…