Biri beni teselli etsin gerçekten çok şaşırmış, iyi anne olamıyor duygusuna kapıldım gidiyorum. Bebeğim grip oldu kontrole götürdüğümde hastanede bulaştı. Burnu tıkalı. 3 gündür serum fizyolojik, iburamin, calpol, antibiyotik, gece de ağırlaşıyor dolven veriyorum. Ama olmuyor olmuyor. Ilık duş aldırdım. Kaynar suyun içine viks attım buharı açar diye. Yok yok yok. Daha çok ağırlaştı. Dün de ishal oldu. Duphalac verdim. Tribudat verdim. Geçmedi. Günde 10 defadan fazla yapıyor kakasını. Doktor a 3 gün önce gitmiştik ilaç vermişti zaten. Kullanıyorum işte geçmiyor. Daha da artıyor hastalığı ilerliyor. Bu kadar ishal e sonunda pişik oldu şimdi oturamıyor , çiş yapınca yakıyor ağlıyor. Allah aşkına bir çare yok mu 😭😭 tek bakıyorum bebeğime. Eşim Suriye de. Ailem başka şehirde. Napıcam ya kafayı yicem en son 😢😔 bebeğim 8 ay 11 günlük