Merhaba kızlar 1 hafta önce bacağının sadece üst kısımlarında kırmızı kırmızı sivilce gibi kabarıklıklar oluştu doktora götürdüm alerji damlası verdi merhem verdi yediği bişey dokunmuştur dedi vücudunun hiçbir yerinde yok sadece baldır tarafı bir hafta kullandım geçti ilacı bıraktım tekrar kızarıklık başladı süt burger veriyorum 15 aylık bebeğim sütlü ballı olanından ondan olabilirmi başına gelen varmı bakabilirmisiniz lütfen 🙏🏻