Anneler 8.5 aylık oğlum var doğduğu andan itibaren anne sütü alıyor fakat genel olarak en çok sol mememde emerdi zaten, ama yine sağı verdiğim zaman redetmezdi 3-5 gündür o fazla emmediği mememi hiç emmek istemiyor 😑 zorluyorum kafasını çekiyor,ağlıyor istemiyor sonra diğer mememi veriyorum onu hemen kapıyor pazartesi kontrole gidicem doktoruna sorucam bu durumu yaşayan var mı? Bundan sonra tek memede mi emicek bu çocuk?