AZY16 Kızlar ürün sadece 1 defa kullandım orjinal kutusunda duruyor. Eczaneden 400 tl ye aldım. 350 tl ye vericem. Almak isteyen olursa dönüş yapsın
Laden AZY16 merhaba annemiz il etiketlemek için soruyorum hangi il? ürüne ait görsel paylaşabilir misiniz?🌺
Laden AZY16 annemiz, https://imgyukle.com bu siteye girip resmi yükleyin. Yükleme tamamlanınca resmin üzerine uzun basıp kopyalayın. Sonra da posta yapıştırın🌺
Busragokceberra AZY16 İmg yükle yaz Googleye ordan bir tanesine girip yüklemeye başlaya tıkla resim seç indir daha sonra uzunca baş bağlantı kopyala de buraya yapıştır