cocomelon 6 aylık yeni başlayacağım. Hiç yapmasam mı diye düşünüyorum 😄 1 litrelik var elimde. Şimdi açtıktan sonra kalanın hepsini mi kaynatacağım yoksa içeceği kadarını mı? Tadı farklı ama haklı bebiş😄 ben bile çeşme suyu içemiyorum midem bulanıyor 😂