mkozen Arkadaşlar bebeğimin saçları dökülüyor elimle tutuyorum kopuyor resmen dr aradım normal dedi b bol emzir ve d vitamini ver dedi. Basına gelen varmi
Dilaelif Çok normal benimde kızım öyleydi 3 aylıkken tamamen keldi sonra tekrar çıktı ama biz 7 aylıkken sıfıra vurduk 🤓🤓🤓 ama şimdi gayet iyi 11 aylık