Nessli Arkadaşlar kızıma 1 ay 10gunlukken emzik vermeye başladım tutmuyor, bazen 10 dk 15 dk emiyor atıyor bazen hiç almıyor itiyor sürekli midesini bulandırıyor zorluyorum zorlamakta istemiyorum hemen emziği atıyor zaten ne yapmalıyım önerisi olan varmi
Tugce Nessli sürekli ağzında olmasının hiçbir faydası yok ki. Boşverin tutmasın uyutmak istediğinizde verirsiniz 15 dakika yeterli de olur hem 🙂