efe_cigdem Canım senı cok ıyı anlıyorum benım bebegımde dogdugu gun reddettı benı o kadar cok mücadele verdımkı 1.5 ay cok ugrastım en son stresten ve üzüntüden sütümde komple kesıldı eger gercekten basta almıyosa naparsan yap almıyo yanı benım oyle oldu sabaha kadar gögüslerm acık kucagımda uyuttm memeye mama damlatp damlatp verdm almadı meme ucu aldm onlada emmedı yanı kısaca emmeyen emmıyo