Merhaba 54 günlük bebeğim 2 gündür sürekli ağlıyor uyutuyorum ağlayarak uyanıyor zaten huzursuz kolik bir bebek ti 2 gündür çok daha kötü gaz damlası kullanıyorum gazını çıkarıyorum karnı soyuyor doyuyor sıkıntı ne anlamıyorum kendimi çaresiz yetersiz hissediyorum 😭