MiDo Bende öyle düşünmüştüm. Karnını doyurduktan sonra gaz çıkarttırın özellikle üstten yani ağız yoluyla çıkarması çok önemli gaz aşağı inince daha çok sancı yapıyor bi kere geğirince hemen bırakmayın gaz masajını. Ben bebeğime kolik masajı yapıyorum geceleri çok sancıyla uyanınca o şekilde öğrendi gazını çıkarıyor ve ıkınıp tuvaletini yapıyor. Eğitici videolar izleyerek deneyebilirsiniz bi kaç gün deneyin farkı görürsünüz