Hiranur2010 Kızlar yaklaşık 1 haftadır ağzımda metel bi tat var. Dişlerim kamaşiyor sermen içim hoş oluyor çok rahatsız ediyor bu durum beni. Sebebi nedir acaba başına gelen bilgisi olan varmidir aranızda ?
Koala06 Hiranur2010 Arada benimde oluyor ama genelde soğuk algınlığı veya grip olcağım zaman olur bende geçer sonra
Fulyaalin Hiranur2010 ben şeker hastası olduğumu öğrendiğmde sürekli bu tat oluyordu ihmal etmeden bir görünün