2mmom 50 günlük bebeğim bikaç gündür bazı uykularında sanki tam derin dalmıyo gözü yarı açık uyuyo bu normal mi uykusunu alabiliyo mudur bu şekilde hiçbi şey anlayamıyorum 🤷🏻♀️
Ebruliuy 2mmom ben de hep öylr uyuyor muşum😀 çocukken görenler bu uyumuyor diyorlarmış ama Gayette güzel uyuyordum
Ugggg 2mmom benimkide gözü açık yani yarı açık uyuyo hatta çok uykisu varsa arada aciyo bi etrafa bakiyo tekrar daliyo:)
Belinayyy 2mmom benim oglumda oyle uyuyo . Görenler hep birilerinden ornek veriyo o da boyle yari acik uyiyo diye😊
PelinKaraca 2mmom evet canım derin uyumuyor etraftaki sesleri ve gün içinde duyduğu gördüğü şeyleri beyni kaydediyor uyku esnasında. Derin uyusa zaten gözler kapalı olur ve bi kaç saat uyanmaz.
PelinKaraca 2mmom uyutucu sesler süpürge sesi memede uyutma ninni deneyebilirsin. Uyku rutini yapabilirsin her gece aynı şeyler mesela önce karnını doyurma sonra alt alma pijama giyme sonra kitap okuma ninni söyleme
Rainnn 2mmom Oğlumda öyle uyuyor ben hala öyle uyuyorum ama instagramda filan uyuyan bebek videolarına denk geliyorum onlarda öyle gözler fıldır fıldır uyuyor normal bi durum merak etmeyin
Rainnn 2mmom Evet ama derin değil sanırım mesela kucağımda öyle uyyakalıyor biranda bi kıpırdayım hemen gözleri açıyor geri hep öyle uyumuyor ama arada bi değişiyor işte