Deletedmom4444 Ben 6. Sınıfa giderken babam almıştı o zamanların klasiği e250🤣 Bence ideal bi yaştı çünkü dershaneye gidiyordum artık evden farklı ortamlar ve aile bireyleri olmadan dışarı çıktığım için gerekliydi. Şimdiki gibi akıllı saatler vs yoktu. Benim oğlum 4,5 yaşında ipadi var ama kontrollü bi şekilde oynar saat sınırı ile. Telefon aldığımız zaman da aynı kontrolü sağlıycağımızı düşünüyorum yani gece gündüz telefonla sosyal medya oyun vs gibi bi durum olamaz bunun kontrolü ebeveynde olmalı. Belli bi yaş söyleyemem ama sanırım bende 6. Sınıfı ideal olarak düşünebilirim