Merhaba bebeğim 21 aylık. Beni görmediği zaman çok iyi anneanne dede baba anneyle ama.ben gelince huyu degisiyor. Birlikteyken sureklo bana sarılmak kucağımda olmak istiyor bırakinca ağlama krizlerine giriyor hiçbir şekilde nefes aldırmıyor. Çalışıyorum aynı zamanda. Benim disimdaki kişilerle sakin çocuk olup benimle neden böyle huysuz. Benim yanımda sakinleşmesi gerekmiyor mu? işin içinden çıkamıyorum aynı seyleri yaşayan varsa ya da üstesinden gelen yardımcı olursa çok sevinirim.