ArYa19 Hanımlar bebeğim 4 ay 20 günlük birkaç gündür verem aşısı olan yeri kırmızı ortasında yeşilimsi sarı bir şişlik var iltihap mı yapmış ki
aygulusoy ArYa19 iltihap ama endişelenmeyin. Genel olarak iltihaplanırmış. Hemşire bir iki ay sonra döküntü olabilir, akabilir korkmayın demişti. Benim bebeğimde de oldu tekrarlamadı bile. Geçmiş olsun
Barismehtap ArYa19 öyle oluyor,iltihap toplayıp sonra geçiyor,bizimki 6 ayda tam iyileşti,sürekli iltihap oldu,normal dedi doktor,aşısı tutmuş demek ki dedi