Onurum Kizlar bebegm 25 gunluk anne sutu veryrdm yetyrdu bebegime son 1 haftadr sutum yetmyrdu ve aglyrdu bebegm aptamil kullanyrm ve kakasini zor yapyr asiri gazli mamadan olablrmi kullanan annele4 sizdede boyle oluyormu
Deletedmom109 Onurum 17 günlük benimde aptamil kullanıyorum mamadan mı biberondan mi bilmiyorum ama mamaya başlayınca böyle gaz durumu yaşamaya başladık. Eşime de 4 aylık bebeği olan bi arkadaşı aptamil bizim çocuğu mahvetti çöpe attık biz filan demiş. Az kaldı benimde bitsin de başka marka denicem
yldrm986 Onurum ben 4 aydır kullanıyorum, herhangi bir sorun olmadı.Biberon olarak avent i kullanıyorum,antikolik özellikte.Oneririm...
Selceneymen Ben 8 aydır kullanıyorum bi sorun yaşamadım tam tersine gayette normal herşeyi 🤷♀️ Her bebek aynı degildir ve ayına göre gaz sancıları normal degil mi hanımlar ???