İkizlerim iki gündür ateşli 38-38.7 arası gidip geliyor dün acile gittik dönüşümlü olarak calpol ve dolven vermemi söyledi doktor. Düşmezse fitil dedi. Sabahtan beri düşmedi bende şimdi fitil verdim. Bir daha ne zaman ateş düşürücü vermem gerek kaç saat sonra? Birde balgamlı öksürük var antibiyotik içmiyorlar kusuyorlar napcağımı şaşırdım öksürük balgam nasıl geçer