YUrsemin Merhaba, Sezaryen ile doğum yapalı 13 ay oldu ve hiç adet olmadım. Az önce kanlı akıntı geldi. Regl belirtisi mi yoksa farklı bir sağlık sorunu mudur acaba?
1prens1prensess YUrsemin bende 7 ay önce doğum yaptım hiç adet olmamştım 2 ay önce dediğin gibi devam etmedi bir seferlik kanlı akıntı geldi adet olcam sandım olmadım 2 gün sorma telrar geldi gene olmadım endişelenmedim ama yengem gayet normal demişti şimdi 3 gündürde reglim
YUrsemin 1prens1prensess hiç regl ağrım da yok. Ama bi kaç gündür yoğun akıntı geliyordu bugün ilk defa kanlı geldi. İnşallah kötü bişey değildir de bende regl olurum😣