Serapersoyy1 Kızlar ben iki gündür baya öksüruyorum ve bebeğimi emzirirken de oksürdüğüm için bebeğim aşırı derecede çok korkuyo resmen sicriyo yerinden ve agliyo bende sütumu sağıp vermeyi düşüyorum şimdi sütümü dondurucuya mi koyayım yoksa dolabın alt kısmına mi ilk defa sütümü sagicam napicagimi bilmiyorum bilgisi olanlar yazabilir mi
Clouds Serapersoyy1 ben hep sağıyorum. 2,5 veya 3 saatte bir sağın. Oda koşullarında 3 saate kadar, buzdolabında ise 3 güne kadar saklanabiliyor. Buzdolabından çıkarıp ısıtacaksanız eğer sütü biberona koyun, içinde sıcak su olan bir kaba koyarak ıstın
Clouds Serapersoyy1 buzluk değil normal meyve sebze katında saklanıyor. Ama siz 3 günden fazla süre ile saklamak istiyorsanız ozaman buzluğa konuluyor.