Hanımlar merhaba,
3 ay önce doğum yaptım ilk bebeğim kızım. 2 ayda 22 kilo verdim şuan eski kıyafetlerim oluyor fakat göbeğim hala var ve ne yaptıysam olumlu bir sonuç yok. Spor için erken, korse için çok mu geciktim? Korse de neye dikkat etmeli ? Ne yapsam bu göbek gider ?