Goktug1 Sezeryan doğum yapalı bugün 32. Günüm akıntım bitmişti ve sarıya dönmüştü ama iki üç gündür kan geliyor normal adetmişim gibi ama sanki biraz gazla geliyor ve azalma yok hiç normal mi acaba
mavilimorcicek41 Goktug1 40 gün civarı kesilip tekrar başlayabiliyo için temizleniyo ama çok fazlaysa doktora gözükmende fayda var canım
Merveee_94 Goktug1 benimde böyle olmuştu doktoruma mesaj atıp sordum dikişlerin eriyor çok normal demişti
Leonmom Abartı bir yoğunlukta kanaman yoksa normal ya adet oldun ya doğum sonrası kanama işte amaan ne fark eder tak pedini işte 🤣🤷🏻♀️