Bu eğitimi verip çocuğumun psikolojisini bozacagimi düşünüyordum ancak oglumu ayagimda sallayarak uyutuyordum dogdugu ilk gunden beri ama git gide sallamanin hızı zamani artti. Oglum artik asla uyumuyor. Ayagimdan indirdiğim an gozlerini aciyordu. Butun gece ayagimda kalarak uyumayi bile denedim ama malesef ayagimda kaldigi halde bile sallama durunca gozleri açılıyordu. Uyuyamadigi icin surekli agliyo surekli kendini mosmor edene kadar butun gun agliyodu. 2 gundur uyku egitimine basladim olumlu sonuclar aliyorum, oglum bana yanit veriyor ve 2 gundur hic katılarak aglamadi. Asla desteksiz onu yanliz birakarak egitim vermiyorum. Kolik muzigi, emzik, oyun arkadaşı ve uykuya dalana kadar ben basinda bekliyorum. Su zamana kadar cok aglamadi cok mizmizlaninca kucagima alip sakinlestirip geri yatiriyorum. Ama bi yandanda acaba iyi mi yapiyorum diye dusunuyorum. Sizlerinde yorumlarini merak ettim. Oglum artik uyuyor ve daha mutlu