Benim kizim 2 aylik olacak ve son günlerde kucakdan indigi an 5-10 dk sinra uyaniyo kendi kendini uyandirmasin diye kundakda yapiyorum bütün gün kucagimda hic birsey yapamiyorum dün artik kendi kendime bagirdim 😣 ama geceleri cok güzel uyuyor emziriyorum glzü acik besigi e koyuyorum uyuyor yaninda olmasam bile
sizde durumlar nasil