Kızlar lütfen bir yardım edin kafayı yicem.. 47 günlük bebeğim var sürekli bir problemi oluyor aşırı kusması gazı derken bugün bezini değiştirirken vajina dis dudak sağ kısımda bir şişlik farkettim. Sanki orada bir sertlesme var bu neden olablir öyle bisey yaşayan var mı:(((( pazartesi dktra götüreceğim hemen… Kusması için ilaç kullaniorduk molitium şurup ve gaviscon likid o mu yan etki yaptı acaba. İdrar bosaltamayinca falan olurmu??? Böyle sağ dış dudak kısmı daha sert ve şişlik var ;(((