Merhaba anneler 6 buçuk aylık bebeğim yaklaşık iki aydır sürekli ağlama hali ve yüksek çığlıklar bağırışmalar halinde uyuduğu vakit dışında sadece bağırıyor bu bir süreç mi eğer süreç sen ne kadar zaman sürüyor ne kucakta gezerek Ne oyun oynayarak hiçbir şekilde mutlu edemiyorum alt dişleri çıktı üst dişler de bir hareket yok neden böyle anlamıyorum, Sabahtan akşama kadar ne yapacağımı şaşırdım sizin bebişleriniz nasıl