Merhabalar 2 yaş 3 aylık oğlum 2 gündür kabız bugünde artık yapmak istiyor ama yapamıyor kendini kasıyor sıkıyor terler akıyor yüzünden ama yok yapamıyor, gliserin kansuk fitil aldım ama ıkındığı için fitil geri çıkıyor sütle zeytinyağı içirdim probiyotik verdim yok ne yapcam çok kötü yavrum lütfen yardım edin