Asyaca Arkadaslar prematüre bebeğim 1700 kilo doğdu 2.5 aylık ayda 800-900 gram almıs doktor az buldu sağarak veriyorum günde 400 milm anca iciyo 24 saatte gece icmiyor napmsn gerek bilmiyorum
Gmze1998 Asyaca Meme mama ilerleyebilir siniz muz yiyin muz kilo yapıyor kırmızı et yulaf yiyin onlarda kilo yapar Bebeginizde dil bağı da olabilir doktor baktımi ondan memeyi kavrayamiyor bebekler
Emineg35 Asyaca benim de iştahsız bebeğim. Neler neler yaptım şuan 6 aylık anca 7 kg oldu. Biberonu mu sevmedi acaba? Şırınga ile besleseniz ?
Daphnemom Benim kızım da 1710gr doğmuştu ilk aylar 1.5-1.5 almıştı kilo ama ben takviye mama da kullanıyordum doymuyordu. Mama meme ilerliyorduk 2.5 aylıkken 4700dü.
Asyaca Daphnemom tamam deneyim bi bakalım en fazla bi icişte 50 cc icti 3 saatte 90 veriyorum ama saat bası 30-30 gidiyo
Elf33 Asyaca biraz zor olur prematüre bebek benim kızımda prematüre küçük dogdu iyiy bilirim. Neden pes ettiniz elbet ögrenecekti