Merhabaaa yeni etikete yeni post o zamann👌🏻👌🏻 Çeyizime almıştım bu ütüyü ayar vs yapılmıyor kumaşına göre ayarını kendi yapıyor hatta o zaman “yeni gelin” ütüsü demiştim uğraştırmıyor diye 😅 Ama kullandıkça sanki güzel ütülemiyor gibi geldi yada ben ayar yapmaya alıştığım için öyle geliyor. Fena değil ayarını yakalıyor ama bunun için biraz süre geçmesi gerekiyor. Bir kumaştan diğerine geçerken kendini ayalıyor sanırım bundan biraz vakit kaybı oluyor soğuyup/ısınması. Buhar gücü kuvvetli tabii bir kazanlı ütü gibi değil ama diğerlerine nazaran bir tık iyi. Ütü arayanlara fikir olsun. 😊😊