Oglumunannesiyim Bebeğe gaz olmaması için dikkat ediyor musunuz yoksa her şeyden yiyip içiyor musunuz 🤔🤔
nilaylks Oglumunannesiyim bebeğim çok gazlı ben yesem gaz yapıyor bende yemeklere kimyon atarak yiyorum
PurpleTail Oglumunannesiyim Bakliyat ürünlerinden uzak duruyorum soğuk ve asitli içeceklerden uzak duruyorum.Çünkü oğlumda gaz problemi var dolayısıyla dikkat etmem lazım
Fridasrose Oglumunannesiyim ediyorum yemeğe kimyon dökerek yiyordum baktım faydası olmuyor bende yemiyorum kuru fasulye taze fasülye nohut diğerlerini yiyorum
MiDo ikraninannesiii ya ne kadar güzel maşallah sübhanallah gaz sorunu olmayan birini duymak ne kadar güzel . Kaç aylık bebeğiniz ?
elifineylulu Oglumunannesiyim ilk 4-5 ay bende kimyonla ve dikkat ederek yemiştim ama ek gıdadan sonra bende herşeyi yemeye başladım çok şükür 14 aylık kızım gaz problemi yaşamadık çünkü
elifineylulu Oglumunannesiyim bebeğin yediğin şeyden sonra ayaklarını karnına çekerse,ikinirsa belirti gösterir zaten canım herkeste aynı değil çünkü gaz yapan ürünler
Mom44454 Oglumunannesiyim mercimek gaz yapmadı ama bir gün unutup 2 bardak kola içtim mahvoldu yavrucağım
icedearth Oglumunannesiyim ben de bakliyat yemiyorum nane rezene kimyon tüketiyorum acayip gazlı bi bebeğim var maalesef
Umay3840 Oglumunannesiyim benm bebsm masallah deyim gazsız bir bebek ama ben yine de fasulye nohut mercimek yemyrm belki yemedgm İcin de gazsiz bilmyrm.
Beray15 Oglumunannesiyim dolma nohut fasulye gazlı içecekler soğuk içecekler yemezdim ve gaz damlası kızıma verirdim
MiDo ikraninannesiii öncesinde de mi hiç yaşamadınız ? Bide gazsız çocuk olmaz derler oluyormuş işte🤲🏻
ikraninannesiii MiDo ya her emzirme sonrası gazını cıkardım masaj yaptım ama ama ağladığı için değil olan gazi da oylece çıkarttım yaklaşık 1 aydir da hiç emzirme sonrası bile gazını çıkarmıyorum kendi ağzından çıkarıyor yada alttan