Selamunaleyküm 🌼
Bebeğim (15 aylık) son günlerde hem hastalandı hem de arka arkaya dişleri çıkmaya başlayınca hayli kilo verdi. Boyu uzun olduğu için kilo olarak ortalamanın altına doğru emin adımlarla ilerliyoruz 🥲 üstelik yürümeye de başladı! İştahsızlığı da cabası. Velhasıl kelam moralim bozuluyor. Biraz toparlanması lazım dedi doktorumuz. Dişleri rahat bıraksa eskisi gibi yine yer dimi 😥 deneyimli annelerin tavsiyelerine ve kilo aldıracak tariflere, taktiklere çok ihtiyacım var.