Kızım 9.ay aşısı oldu hemşire öncesinden yumurta yiyebiliyormu diye sordu bende sürekli yediriyorum bebeğime Bi sıkıntı olmuyor.
Sağlık ocağından dönerken yolda çocuğum zor nefes almaya başladı yüzü gözü şişti hemen götürdüm sağlık ocağına onlarfa acile yönlendirdi 1 yaşında tekrar aşısı var ne yapcam bilmiyorum gene aynı şeyler olur diye çok korkuyorum belki daha kötü olur.