yookkdahaneler benim de 22.günüm, 8.günde adet gibi olan kırmızı sürekli kanama bitti. Sonrasında ara ara kırmızı ara ara kahverengi akıntı oluyor ama bence çok normaldir bana normal geliyo yani 40 ıma kadar bekliyorum bi sorun olursa o zaman doktora danışırım☺️