defneaselinannesi26 Kızım a doktor buhar başlattı arkadaştan aldım ama çok sesli bizde alıcaz soğuk buhar makinesi daha sağlıklıynış sanırsam siz ne kullanıyorsunuz memnun mısnız
BenMathilda defneaselinannesi26 omron markasininkinj kullanıyoruz. Sesi az degil ancak buhar gucu ve kalitesi cok guzel. Tavsiye ederim
piamater defneaselinannesi26 e bebekten kraft aldık biz de. Buhar gücü üç kademeli ister yoğun açıyorsun ister hafif. Hiç sesini duymadık dha Tavsiye ederim
baloglusss defneaselinannesi26 ben Weewell aldım memnunum sadece çok su oluyor etraf yüksek kademede çalışınca
defneaselinannesi26 BenMathilda bende omron almayı düşündüm tansiyon aletinden memnunuz size görsel atsam bakar mınız
Ozge_AyazEfee defneaselinannesi26 Bende özellikle sessiz olanları araştırdım. Nimo tavsiye ediliyordu. Buhar gücü ve teknik özellikleri de gayet iyi. Aldık gayet memnunuz. Çay bardağı büyüklüğünde, portatif ve kullanışlı.
defneaselinannesi26 Ozge_AyazEfee teşekkür ederim dedğiniz ürün bu https://resimyukle.io/r/1N8nJVh24Q
BenMathilda defneaselinannesi26 https://m.trendyol.com/omron/c28p-kompresorlu-nebulizator-p-47958262?boutiqueId=584719&merchantId=111078 Bu elimdeki ürün Sizin yolladığınız aynı markanin farklı ürünü sanırım. Genel olarsk omron hastanelerin de tercih ettiği bir nebulizator. Benimkinin gücü cok iyi. Buhari iyi ve hızlı veriyor. Annemlerde benimkinin bir küçüğü var yine omron markali. O bir tık daha az buhar verme gücü