Kızlar kızım 3 aylık mama ile besleniyor 10 gündür kaka ve gaz sorunu ile uğraşıyoruz tahliller alındı sonuçları bekliyoruz neyse uzun lafın kısası aşırı gaz sorunumuz var lansinoh biberon kullanıyorum herkes dr browns öneriyor kullanan varmı aranızda işe yarıyo mu