Prensescik Haftasonu düğün var sütümü sagip açıkirsa salonda veririm diye düşündüm emziremessem sagip çantaya koyup çıkarız dedim o sütü kaç saat bekletebilirim çantada bozulma vs olurmu daha önce hiç yapmadım bilemiyorum
Mom7271 Süt oda sıcaklığında ister kapaklı saklama kabında ister poşette 3 saat, buzdolabı rafında 3 gün, buzlukta 3 ay saklanır 🌸