Ssumru Elifxx12 ıphone 11 kullanıcısıyım faceye instagrama Whatsaba girme dışında başka bir özellik bilmiyorum 🤷♀️ 😀.. benim için kamera önemli kamarası iyi olsun yeter 😀
Deletedmom27337 Elifxx12 telefonun arkasına 2-3 kez vurunca ana ekrana dönüyor. ekran yan döndüğünde mesajlaşırken yollayanla mesaj kısmı aynı anda açılıyor. Yani çift ekran gibi oluyor. Başkada özelliğine rastlamadım daha 😂
Ceno Elifxx12 ben kullanıyorum arkasına çift dokununca ekran resmî alabiliyorsunuz tabi özeliğini açmamız gerekiyor
Merveth Ben de 12 pro max kullanıyorum geçenlerde öğrendin tlfunun arkasındaki elma logosuna iki kere tap yapınca screenshot alıyorum😂 onu kişiselleştirebiliyorsunuz da ☺️ Sizde de vardır muhtemelen
seymabykn Aslihan1621 Ben X kullanıyorum ayarlardan o özellik aktifleşiyor bende kullanıyordum sonra kaldırdım 😃