Rukiye120755 şuan kızım uyuyor odası 24.8 derece. Üzerinde askılı zıbın ve ince bir pijama takımı var çorap giydirmiyorum hiç. 25,5 -26 derecede yarım kollu zıbın ve alt pijamayla uyur. 27 derecede yarım kollu zıbınla yatırıyorum. 20,21,22,23derecede 1.7 tog uyku tulumıyla yatırıyorum. Benim kızım terlediği anda uyanıyor serin serin uyumayı sever. Doğdupundan beri öyle. Bütün dereceleri yazdım size öneri olsun diye. Şimdiye dek hiç hasta olmadı çok şükür.