Mlke301020 Yagmur4 dediğiniz ıphone model son sürümlerde sıkıntı yaratabilir çünkü üstüne çok model çıktı
Fenty Yagmur4 O iPhone modelini alacağınıza hiç almayın. 😂 Üstüne çok model çıktı her sürümden sonra telefon ömrü bir tık bitiyor. Diğerini de bilmiyorum.
Bayezidin_annesi Yagmur4 iPhone 6lara artık guncelleme gelmiyor sıkıntı yaşarsın note 9 ve prosu gayet güzel
Mlke301020 Yagmur4 netten yorumlarına bakın bencede iyi çünkü yazdığınız iPhone göre daha hızlı bir model kamerasıda iyi kullanmadım ama bakmıştım
Melankoli Yagmur4 ıphone kullanıcısıysanız onunla devam edin. Ben xiaomiye geçtim cok pişmanım. Ama ıphone 6-7 artık cok sorun çıkarır daha üst bir model olmalı.