Ben 20 günlükken pozitiftim annem de pozitifti ama eşimde bişey yoktu. Bebek çok küçük olduğu için hep yanımdaydı. İlaç kullanmadım çift Maske taktım, odayı devamlı havalandırdım ve emzirmeye devam ettim. 3 doktorla görüştüm sakın emzirmeyi bırakma dediler. Her şeye dikkat edince bebeğim hiç etkilenmedi, ateş bile olmadı. Eğer pozitifseniz emzirin ama Maske ve hijyen olayına çok dikkat edin. Buarada geçmiş olsun.